[CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Ciekawe artykuły dotyczące C#

Moderator: xxSlayeRxx

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Sponsor

Sponsor
 

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez starjacker0 » Cz maja 06, 2010 7:17 am

Ok, teraz skompilowalo sie w Visual 2008.
Niestety zadnej reakcji nie ma w grze - wciskam button i nic - 25 pkt zycia nie zmienia sie na 99.
Bestią jestem, by się bestią nie stać
starjacker0
New member
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 4:52 pm

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez `DrumZy » Cz maja 06, 2010 10:10 am

Może ta metoda została spatchowana nie wiem ;]

Albo masz zły adres, albo pointer.

EDIT: Fixed.


EDIT 2: Dodałem też program który pomoże Ci napisać trainera.

EDIT 3: Dodałem do załącznika przykład trainera.
Załączniki
VeryComplicatedTrainer.zip
Przykład trainera w C#.
(99.92 KiB) Pobrane 193 razy
CSharpTMH.zip
Dosyć użyteczny app :)
(13.99 KiB) Pobrane 184 razy
`DrumZy
Member
 
Posty: 93
Dołączył(a): Pt maja 22, 2009 6:56 pm
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez starjacker0 » Cz maja 06, 2010 1:00 pm

Adres i pointer sa zielone i tylko jedne. Zmiana wartosci w Cheat Engine daje efekt, ale niestety nie w moim trainerze.

To samo sie tyczy FEAR SP Demo (nie mam pelnej wersji). Zmiana amunicji do pistoletu jest widoczna, gdy to zrobie w Cheat Engine, niestety w moim trainerze nie dziala. Tutaj mam juz wiecej problemow, bo pojawiaja sie wielokrotne opcode'y (przy czym niektore w ogole nie maja offsetu), a niektore z nich potem nie daja zadnego zielonego adresu tylko nawet kilka kolejnych czarnych.

Proba hackowania systemowych gier tez schodzi na niczym, mimo ze juz przy pierwszym wyszukaniu dostaje zielony pojedynczy adres.

Mam Windows 7 64-bit, ale Cheat Engine dziala bez problemu.
Bestią jestem, by się bestią nie stać
starjacker0
New member
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 4:52 pm

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez `DrumZy » So maja 15, 2010 7:42 am

To chyba lepiej zacząć się bawić OllyDbg...
`DrumZy
Member
 
Posty: 93
Dołączył(a): Pt maja 22, 2009 6:56 pm
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez Spacja » Pn kwi 11, 2011 3:49 pm

nie wiem czy tu ktoś zagląda ale...
Mam pytanie:
Jaką operację trzeba przeprowadzić żeby ID się nie zmieniało?
Bo zakładam że robię trainera ale jak wyłączę grę i włączę to ID się zmienia i w tedy cheat nie działa.
Pomocy.

PS. świetny tutek jedyny tak obszerny po polsku :mrgreen:
Spacja
New member
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn kwi 11, 2011 3:39 pm

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez `DrumZy » Cz kwi 14, 2011 5:23 pm

Zależy co masz na myśli mówiąc ID...

Dawno już nie pisałem trainer'ów, ale:

Adres programu tzn tzw. base pointer pobierasz z klasy Process (nazwaprocesu.MainModule.BaseAddress).

Potem dodając adresy z CE czy innych robisz taki trick.

Kod: Zaznacz cały
Process nazwaprocesu = Process.GetProcessById("20");

IntPtr ptr = nazwaprocesu.MainModule.BaseAddress;
IntPtr adr = ptr+0x2415BB; //oczywiście to jest przykład ;]


I to powinno działać, a jak nie działa to nie wiem musiałbym dogłębniej poszukać ;]
`DrumZy
Member
 
Posty: 93
Dołączył(a): Pt maja 22, 2009 6:56 pm
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Postprzez Spacja » Cz kwi 14, 2011 6:25 pm

Cześć, dobrze że jesteś - mam problem z grą M&B Warband
Nie mogę wyszukać tego "właściwego" adresu który się nie zmienia po resecie aplikacji, robię wszystko wg instrukcji twojej i nie znajduję mi nic ;/ w CE mam już kilka lat doświadczenie więc nie jest mi obcy, jednak bardziej zaawansowanych opcji jeszcze się nie uczyłem...
W jakimś innym tucie przeczytałem że usuwa się zera będące na początku w adresie i myślałem że to tu robię błąd, ale znowu to samo...
Zhakowanie jest możliwe na 100% ponieważ widziałem tabelki do pobrania.
Proszę o pomoc, mogę dać screeny i opisać szczegółowo w czym mam problem.
Spacja
New member
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn kwi 11, 2011 3:39 pm

Re: [CE+C#] Jak napisać Trainer'a + Pointer'y [v2.0]

Sponsors

Sponsor
 

Poprzednia strona

Powrót do Artykuły

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość