[TUTORIAL] - Wstęp

Ciekawe artykuły dotyczące C#

Moderator: xxSlayeRxx

[TUTORIAL] - Wstęp

Sponsor

Sponsor

[TUTORIAL] - Wstęp

Postprzez dartas » So lut 20, 2010 9:29 pm

Witam :)

Na wstępie chciał bym się wam przedstawić: DARTAS - Sebastian Szczurkowski - jestem nie zależnym programistą z polski południowej. Zajmuję się programowaniem już od Commodore c64 ( assembler ) od 1993 roku potem Amiga ( assembler ), PC assembler, C , C++ , Java, PHP i wreszcie C# .NET. Prowadzę obecnie Małą jednoosobową działalność w tym zakresie ( coś na zasadach Freelance ) od 10 lat. Brałem już udział lub wykonałem samodzielnie ponad 70 programów oraz systemów wewnętrznych ( na zlecenie ) w języku c# ( tutaj 5 lat ) i c++. Oczywiście nie zamierzam przedstawiać się jako „Guru” bo za kogoś takiego się nie uważam i raczej nigdy nie będę :) bardziej – fascynat :).

Dlaczego piszę na waszym forum:
Zorientowałem się już od kilku lat że programistów w naszym kraju niestety nie przybywa a ubywa, samo zainteresowanie programowaniem ( fascynacja ) nieco zanika ze względu na coraz rozleglejsze możliwości dzisiejszych rozwiązań technicznych ( ogrom bibliotek ). Więc postanowiłem przyłączyć się do jednego z Forum i przelać trochę tego co doświadczyłem przez te parę lat, względem programowania.

Chciałbym wam przestawić cykl tutoriali odnośnie programowania takiego jakiego sam doświadczyłem, oczywiście każdy indywidualnie opracowuje swoje metody działania i posiada swoją osobistą metodologię, ale jeżeli będę w czymś pomocny to będzie mi bardzo przyjemnie :).

Więc może do rzeczy:
To co chcę wam przedstawić to cykl kilku artykułów, które pokażą w przybliżeniu drogę od początkującego programisty, aż do pisania dużych systemów komputerowych, oczywiście oparte na moim indywidualnym doświadczeniu – po drodze może uda się zespołowo, jeżeli oczywiście będzie to możliwe zrobić coś dla SourceForge :).

Oto lista zaplanowanych artykułów: