grafika - normalizacja

Własne projekty oraz implementacje.

Moderator: xxSlayeRxx

grafika - normalizacja

Sponsor

Sponsor
 

grafika - normalizacja

Postprzez osia12 » Śr maja 30, 2012 3:24 pm

Hej mam pytanie bo usiłuję coś zrozumieć, mam kod

double[] wynik = new double[4];
for (int i = 0; i < 4; i++)
{
wynik[i] = wektor[i] / wektor[3];
}
return new Point(Convert.ToInt32(wynik[0]), wysokosc - Convert.ToInt32(wynik[1]));

i moje pytanie jest takie dlaczego po znormalizowaniu rzutowania, kiedy już otrzymujemy znormalizowany punkt współrzędna y tego punktu odejmujemy od wysokości?
osia12
New member
 
Posty: 8
Dołączył(a): Cz cze 09, 2011 12:52 pm

Re: grafika - normalizacja

Postprzez osia12 » Śr maja 30, 2012 3:50 pm

dobra temat już nie ważny już sama to rozwiązałam ;p
osia12
New member
 
Posty: 8
Dołączył(a): Cz cze 09, 2011 12:52 pm

Re: grafika - normalizacja

Sponsors

Sponsor
 


Powrót do Projekty i kody źródłowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość